Ahad, Februari 15, 2009

Aduss letih tol.


Hari ini, bila aku bangun pagi teras sangat letih, rasa malas je nak bangun untuk solat subuh, bukan ape, sebab semalam penat main kayak n rowing kat Kelab Tasik Putrajaya. Almaklum la, dah lama tak turun training, nak kayuh rowing pom dah terkial-kial, rase malu plak kt junior. dah la rowing terkila-kial, ada hati nak naik single scull, nak dijadikan cerita, masa tengah terkial-kial duk mendayung tu(sambil mengelak dari berlanggar dengan pelajar2 Sek Men.USJ 8, yang bermain kayak), maka terjadilah suatu peristiwa yang cukup memalukan, yang tak pernah terjadi selama hampir 2 tahun duk main kayak n rowing. single scull yang aku naiki terbalik sebab aku ter'angkat' pendayung. menurut kata haikal yang memerhatiku dari daratan, scull tu terbalik cukup cantik, perlahan-lahan katanya, habis basah kuyup baju n seluar, dah la tak bawa persalinan. Terpaksa la menahan kesejukkan dalam bas. Balik dari Putrajaya,(sampai kat hostel hampir kul 7 malam) tergesa-gesa nak kena pergi kampus, sebab dapat mesej ada meeting Minggu Intergriti Pelajar 09 pada jam 8 malam. terpaksa la batalkan niat untuk menyaksikan Pertandingan Debat Akhir kat DKP3. Rupa-rupanya aku tertipu dan turut menipu.ntah sape yang mulakan hantar mesej suruh pergi tengok pertandingan debat akhir,kalau bagitau awal-awal aku tak kisah, memang niat nak g tengok debat pom.ni tipu macam tu, ni yang rasa geram. tp takpe lah, perkara dah lepas. berbalik kepada Pertandingan Akhir Debat kategori Bahasa Melayu menyaksikan pasukan yang mantap iaitu FSU A bertemu dengan Tamhidi B. Aku mendapat tahu bahawa Najmi Ahmad(bekas pelajar Rahmniah) juga dapat memasukki suku akhir Debat kategori B.Arab.tapi aku x sempat jumpa dia, dia dah balik pandan pada petang tu lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan